مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مرداد 1398 ساعت 16:502019-08-05سياسي

واکاوی ریشه «نفاق» در پیشینه سازمان مجاهدین خلق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سازمان مجاهدین خلق که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل پی گرفتن مشی منافقانه به منافقین معروف شد، - مسعود رجوی مصداق عینی نفاق در درون سازمان بود؛ او در زندان جلوی اعضای مارکسیست شده سازمان را می گرفت و تاکید می کرد که برای حفظ آبروی سازمان تظاهر به انجام واجبات دینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سازمان مجاهدین خلق که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل پی گرفتن مشی منافقانه به منافقین معروف شد، پیشینه ای طولانی در کاربست این رویکرد داشت و به شهادت تاریخ، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسیر نفاق گام برمی داشت به طوری که نمونه های متعددی از نفاق سازمان در تاریخ به ثبت رسیده است.

این نوشتار ضمن مروری تاریخی، نمونه ها و شواهدی از نفاق سازمان مجاهدین خلق قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد بازخوانی قرار می دهد.

نماز تاکتیکی!یکی از شگرد های اعضای سازمان در زندان های رژیم پهلوی تظاهر به آداب دینی به خصوص نماز بود که در خاطرات مبارزان انقلابی به نماز تاکتیکی مشهور شد.

به شهادت آیت الله ربانی شیرازی، اعضای سازمان مجاهدین خلق در زندان هیچگونه مساله ای از مسائل اسلامی را بلد نبودند؛ وضو را غلط می گیرند، نماز را گرچه با آب و تاب، ولی غلط می خوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی ریشه «نفاق» در پیشینه سازمان مجاهدین خلق

واکاوی ریشه «نفاق» در پیشینه سازمان مجاهدین خلق