مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مرداد 1398 ساعت 15:182019-08-11سياسي

عضو فراکسیون امید: زور فراکسیون امید به سایر فراکسیون ها نمی رسد


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: باید حقیقت را پذیرفت و اذعان کرد که زور فراکسیون امید به سایر فراکسیون های مجلس نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فیضی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: زمانی که مجلس دهم شکل گرفت با لیست امید 160 نماینده به مجلس راه یافتند ولی در نهایت فراکسیون امید با 100 نفر در مجلس تشکیل شد تا در کنار فراکسیون مستقلین و ولایی فعالیت خود را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبانی که به عارف خرده می گیرند باید اول خودشان را نقد کنند که تفاوت لیست امید با فراکسیون امید در چیست و چگونه 60 نفر اصلاح طلب با نام امید وارد مجلس شده اما در این فراکسیون قرار نگرفتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: هر چند فراکسیون امید بزرگترین فراکسیون مجلس است اما در مقاطعی شاهد اجماع مستقلین و اصلاح طلبان هستیم اما در مقاطع حساس به ویژه انتخاب ریاست مجلس فراکسیون مستقلین با فراکسیون ولایی هماهنگ شده و به نوعی زور فراکسیون امید به آنها نمی رسد.

فیضی با ستایش شخصیت عارف در دفاع از حقانیت اصلاح طلبان تصریح کرد: عارف بدون حرکت های نمایشی از اولین کسانی بوده که در مجلس در مورد مسایل مختلف به ویژه حصر انتقاد از رییس جمهور و مسایل سیاسی دیگر سخن به میان آورده ولی او معتقد است سیاسی هستیم و سیاستمداران همواره در معرض توهین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو فراکسیون امید: زور فراکسیون امید به سایر فراکسیون ها نمی رسد

عضو فراکسیون امید: زور فراکسیون امید به سایر فراکسیون ها نمی رسد