مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مرداد 1398 ساعت 09:582019-08-16آخرین اخبار

معرفی بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس 2019


کاربران رایانه، موبایل و تبلت همواره از نرم افزارهای آنتی ویروس مختلفی به منظور مقابله با نفوذ هکرها و بدافزارهای خطرناک به دستگاه های الکترونیکی استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به رشد و افزایش حملات سایبری و بدافزاری به سیستم های رایانه ای و موبایلی، بسیاری از اپلیکیشن و نرم افزارهای آنتی ویروس در جهان مورد استقبال و محبوبیت خیل عظیمی از کاربران رایانه و گوشی های هوشمند قرار گرفته اند.

نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان همواره از سوی خیل عظیمی از کاربران رایانه های شخصی و لپ تاپ مورد توجه و استقبال فراوانی قرار گرفته اند به گونه ای که در آخرین گزارش های منتشر شده، بالغ بر 52.

6 درصد از کاربران در سراسر جهان برای شناسایی ویروس، بدافزار و باج افزارهای رایانه ای از آنتی ویروس های رایگان استفاده می کنند.

البته به عقیده کارشناسان، استفاده از آنتی ویروس های رایگان توسط کاربران بدان معناست که آنها هنوز به اهمیت بالای حفاظت از امنیت سایبری و حریم خصوصی خود پی نبرده اند.

در گزارشی که در وب سایت تک رادار آمده است، کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری و امنیت سایبری با بررسی دقیق اپلیکیشن های آنتی ویروس موجود در پلت فرم فروشگاه های اینترنتی فهرستی از بهترین نرم افزارهای مربوطه را در سال 2019 میلادی منتشر کرده اند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس 2019

معرفی بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس 2019