مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 14:382019-08-17فرهنگي

ایراد جشنواره ها از نگاه بیژن کامکار


بیژن کامکار با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در بخش فرهنگ و هنر، گفت: مسوولان باید از جوانان هنرمند حمایت و پشتیبانی کنند.

- این نوازنده و خواننده که داوری نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت را بر عهده داشته است، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جشنواره دف نوای رحمت امسال در قیاس با سال های گذشته دارای پیشرفت های خاصی بود.

او افزود: ایرادی که به تمام جشنواره ها دارم این است که این هنرجویان هر سال با شوق و ذوق می آیند و در جشنواره شرکت می کنند اما تا سال بعد فراموش می شوند و جایی برای عرضه آثار خود ندارند.

این هنرمند دفنواز عنوان کرد: متولی های موسیقی همچون صداوسیما، اداره فرهنگ و ارشاد و حتی آموزش و پرورش وظیفه دارند که از هنرمندان حمایت کنند اما اینکه چرا حمایت نمی کنند متاسفانه بی کفایتی مسئولان را در این زمینه نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه برگزاری جشنواره دف نوای رحمت نگذاشته مشعلی که روشن شده خاموش شود و هر سال این شعله دوباره فروزان می شود که جای امیدواری بوده و از این حیث جشنواره مفید است.

کامکار ادامه داد: این جشنواره تاکنون با فداکاری و عشق و علاقه مسئولان حوزه هنری استان کردستان آقای امین مرادی و مهدی احمدی و خود شرکت کنندگان برگزار شده است؛ ولو اینکه حتی اگر با کمترین امکانات و اعتبار هم بوده باشد برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد جشنواره ها از نگاه بیژن کامکار

ایراد جشنواره ها از نگاه بیژن کامکار