مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 16:082019-08-17فرهنگي

سردیس عزت الله انتظامی رونمایی شد / تایید هنرمند پیش از مرگ


در نخستین سالگرد درگذشت عزت الله انتظامی، تابلو نام خیابان و سردیس این هنرمند رونمایی شد و خانه موزه انتظامی را بازگشایی کردند و هنرمند مجسمه ساز سردیس خبر داد که این سردیس پیش از مرگ به تایید آقای بازیگر رسیده است.

- سردیس عزت الله انتظامی رونمایی شد / تایید هنرمند پیش از مرگ در نخستین سالگرد درگذشت عزت الله انتظامی، تابلو نام خیابان و سردیس این هنرمند رونمایی شد و خانه موزه انتظامی را بازگشایی کردند و هنرمند مجسمه ساز سردیس خبر داد که این سردیس پیش از مرگ به تایید آقای بازیگر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در اولین سالگرد درگذشت عزت الله انتظامی طی مراسمی با حضور مجید انتظامی پسر این هنرمند، محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک و دیگر مسئولین شورای شهر و شهرداری تهران، خانه موزه عزت الله انتظامی بازگشایی شد و سپس از سردیس و تابلو خیابانی به نام این هنرمند رونمایی شد.

در این مراسم که در ابتدا با بازگشایی و افتتاح خانه موزه این هنرمند آغاز شد از بخش های مختلف این خانه موزه که به تازگی مجددا بازسازی شده است، بازدید شد و از سردیس و مجسمه مومی این هنرمند نیز رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس عزت الله انتظامی رونمایی شد / تایید هنرمند پیش از مرگ

سردیس عزت الله انتظامی رونمایی شد / تایید هنرمند پیش از مرگ