مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 14:382019-08-18سياسي

انتقاد نماینده چابهار از مافیای پشت پرده دارو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالغفور ایران نژاد نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش مافیا در واردات بی حد و حصر دارو و ضربه به تولیدات داخلی گفت: - نماینده چابهار در مجلس با اشاره به فرار مالیاتی مافیای واردکنندگان دارو، گفت: چرا واردکنندگان دارو مالیات بر ارزش افزوده نمی دهند و این مالیات را باید تولید کننده داخلی بپردازد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالغفور ایران نژاد نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش مافیا در واردات بی حد و حصر دارو و ضربه به تولیدات داخلی گفت: متاسفانه نقش مافیای دارو قابل کتمان نیست و آنها حتی با سلامت مردم هم بازی می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید، افزود: واردات با سیاست های سال رونق تولید در تعارض است و ما نمایندگان باید اینها را اصلاح کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به فرار مالیاتی وارد کنندگان دارو، تصریح کرد: برای من بعنوان یک نماینده این سوال جدی وجود دارد که چرا وارد کنندگان دارو مالیات بر ارزش افزوده نمی دهند و این مالیات را باید تولید کننده داخلی بپردازد.

ایران نژاد افزود: عده ای از وارد کنندگان انحصار طلب دارو از این منافذ سود های سرشاری عایدشان شده است و دائما به دنبال ضربه زدن بر پیکره ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده چابهار از مافیای پشت پرده دارو

انتقاد نماینده چابهار از مافیای پشت پرده دارو