مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 11:032019-08-19فرهنگي

نماینده ایران در اسکار 2020 دوباره اکران می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به مناسبت معرفی مستند در جستجوی فریده ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم خارجی زبان اسکار، - مستند در جستجوی فریده که به عنوان نماینده ایران در اسکار 2020 انتخاب شده است، اکران مجدد می‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به مناسبت معرفی مستند در جستجوی فریده ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم خارجی زبان اسکار، این مستند در تعدادی از سینما های هنر و تجربه اکران مجدد می‎ شود.

درجستجوی فریده طی روز های 29 تا 31 شهریور در خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی باغ کتاب، موزه سینما، پردیس چارسو، پردیس کورش و پردیس اکومال کرج در چند سانس خاص به نمایش در می‎آید.

علاقمندان برای خرید بلیت فیلم می توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

در جستجوی فریده که پاییز سال گذشته در سینما های گروه هنروتجربه اکران شد، جوایز متعددی را از جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده است.

این مستند که مورد توجه منتقدان، کارشناسان و تماشاگران قرار گرفت، توانست عنوان پرفروش‎ترین مستند هنروتجربه را نیز به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در اسکار 2020 دوباره اکران می شود

نماینده ایران در اسکار 2020 دوباره اکران می شود