مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 11:082019-08-19فرهنگي

اکران مجدد «در جستجوی فریده» در «هنر و تجربه»


مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی که به عنوان نماینده ایران در اسکار 2020 معرفی شده است مجددا اکران می‎شود.

- مستند در جستجوی فریده به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی که به عنوان نماینده ایران در اسکار 2020 معرفی شده است مجددا اکران می‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی موسسه سینمایی هنر و تجربه ، همزمان با معرفی مستند در جستجوی فریده ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم خارجی زبان اسکار، این مستند در تعدادی از سینماهای هنر و تجربه دوباره اکران می شود.

در جستجوی فریده طی روزهای 29 تا 31 شهریور در خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی باغ کتاب، موزه سینما، پردیس چارسو، پردیس کورش و پردیس اکومال کرج در چند سانس خاص به نمایش درمی‎آید.

علاقه مندان برای خرید بلیت فیلم می توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

در جستجوی فریده که پاییز سال گذشته در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شد، جوایز متعددی را از جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده است.

این مستند که مورد توجه برخی منتقدان، کارشناسان و تماشاگران قرار گرفت، توانست عنوان پرفروش‎ترین مستند هنر و تجربه را نیز به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مجدد «در جستجوی فریده» در «هنر و تجربه»

اکران مجدد «در جستجوی فریده» در «هنر و تجربه»