مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 10:182019-08-20فرهنگي

ظاهر متفاوت کارگردان سینما روی آنتن زنده


پرویز شیخ طادی امروز با ظاهری متفاوت روی آنتن زنده شبکه سه ظاهر شد و در حالی که لباس بختیاری پوشیده بود، از سریال «بانوی سردار» گفت.

- عکس تزیینی است/سریال بانوی سردار پرویز شیخ طادی امروز با ظاهری متفاوت روی آنتن زنده شبکه سه ظاهر شد و در حالی که لباس بختیاری پوشیده بود، از سریال بانوی سردار گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان سینما و تلویزیون که در برنامه سلام صبح بخیر حاضر شده بود، در ابتدا درباره لباس خود توضیح داد: این لباس در بختیاری ها لباس صداقت است و لرها به شفافیت و صداقت در کشور معروف هستند.

من هم این لباس را پوشیدم تا صادق و شفاف شوم.

برایم باعث افتخار است و سلیقه ام لباس های اقوام کشور است و خیلی با کلاه فرانسوی که سرمان می گذاریم میانه ای نداریم و با تاج بختیاری راحت ترم.

این کارگردان ادامه داد: بانوی سردار یک اثر بسیار پرزحمت و پرکار بود و با عوامل بسیار مظلوم و حرفه ای آن را ساختیم و درباره زندگینامه بانوی بزرگ بختیاری بی بی مریم بختیاری است که از مفاخر کشور ما و یک چهره ملی است.

مرور زندگی او 120 قسمت سریال می خواست و ما فقط برشی از زندگی او را در بانوی سردار که از امشب روی آنتن می رود، به نمایش گذاشتیم.

پانته آ سیروس، بازیگر نقش بی بی مریم نیز که با لباس خاص نقش خود به استودیو آمده بود، در سخنانی گفت: این روزها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظاهر متفاوت کارگردان سینما روی آنتن زنده

ظاهر متفاوت کارگردان سینما روی آنتن زنده