مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 14:032019-08-23سياسي

علم الهدی: پدافند ولنگاری فرهنگی ایجاد شود


سیاسی جمعه، امروز یکم شهریور همزمان با تهران در حالی در تمام استان های کشور برگزار شد که ائمه جمعه، به مباحثی همچون وجود شایعات فراوان در فضای مجازی، - آغاز هفته دولت، ورود مقتدرانه قوه قضاییه به مفاسد اقتصادی، توجه به استفاده از جوانان در امور مختلف کشور، برجام و مناسبت های سیاسی داخلی و خارجی اشاره کردند.

آیت الله سعیدی: جوانان خاکریزها را در جبهه فرهنگی قرار دهند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزرا شد، اظهار کرد: تقوایی در اسلام مورد تاکید است که همه جانبه باشد و در تمام عرصه های زندگی مومنین رعایت شود؛ تقوا باید بصیرت افزا باشد و مومنین را به سمت انجام تکالیف و وظایفش سوق دهد.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، خاطرنشان کرد: دولت اعتدال 6 سال فرصت برای خدمت به مردم داشت و دو سال دیگر نیز فرصت دارد تا برنامه های خود را به پایان برساند و پروژه ها را تکمیل کند؛ رهنمودهای رهبری چراغ راه هدایت دولت باید باشد و امیدواریم دولتمردان راه شهیدان باهنر و رجایی را در پیش بگیرند.

امام جمعه قم عنوان کرد: مسئولان و دستگاه ها باید نسبت به دیانت مردم حساس باشند، در روایات آمده است که مردم به حاکمان و مسئولان خود بیش از پدارنشان شبیه هستند و این نشان دهنده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: پدافند ولنگاری فرهنگی ایجاد شود

علم الهدی: پدافند ولنگاری فرهنگی ایجاد شود