مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 10:182019-08-24اقتصادي

افتتاح بیش از 710 پروژه به ارزش بیش از 1000 میلیارد تومان در هفته دولت


افتتاح و بهره برداری از 650 پروژه عمرانی با اعتبار 342 میلیارد تومان که از محل اعتبارات دولتی تامین شده و افتتاح 61 پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد تومان از خدمات دولت در استان است که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

- استاندار سمنان گفت: افتتاح و بهره برداری از 650 پروژه عمرانی با اعتبار 342 میلیارد تومان که از محل اعتبارات دولتی تامین شده و افتتاح 61 پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد تومان از خدمات دولت در استان است که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا آشناگر در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی سمنان در هفته دولت با اشاره به برخی نشانه های مثبت در فضای اقتصادی کشورمان اظهار کرد: اقتصاد کشور از آن شوک اولیه عبور کرده و اقتصاد ملی در حال ساماندهی است ضمن اینکه ارزش پول ملی نیز در حال احیاء دوباره است و اعتماد و اطمینان مردم به آینده نیز بهبود بیشتری یافته است.

وی از مقاومت دولت و نظام جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی های هیات حاکمه امریکا به عنوان یکی از دلایل این موفقیت نام برد و گفت: مقاومت مردم در این شرایط دشوار و غنای منابع کشور در این موفقیت و عبور از آن شوک اولیه بسیار موثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 710 پروژه به ارزش بیش از 1000 میلیارد تومان در هفته دولت

افتتاح بیش از 710 پروژه به ارزش بیش از 1000 میلیارد تومان در هفته دولت