مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 11:332019-08-24فرهنگي

برگزاری هزار صدای کودک و نوجوان با یاد ثمین باغچه بان


دومین برنامه هزار صدای کودک و نوجوان با تقدیم این برنامه به زنده یاد ثمین باغچه بان، عصر روز دوشنبه (چهارم شهریورماه) در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

- دومین برنامه هزار صدای کودک و نوجوان با تقدیم این برنامه به زنده یاد ثمین باغچه بان، عصر روز دوشنبه (چهارم شهریورماه) در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه نزهت امیری (اولین بانوی رهبر ارکستر و مدرس و مولف موسیقی و به ویژه موسیقی کودک)، ناصر کشاورز (شاعر و ترانه سرای موسیقی کودک و نوجوان) و فربد یداللهی (نوازنده و مدرس تنبک) به عنوان کارشناس در برنامه حضور و داوری اجراهای گروه های موسیقی کودک و نوجوان را برعهده دارند.

بنابر اعلام آرش نصیری، مدیر برنامه هزارصدا این برنامه هم مانند اولین برنامه برگزار شده در بخش کودک و نوجوان فقط شکل راهنمایی و تشویق خواهد داشت و در آن برنده ای اعلام نخواهد شد.

نصیری گفت: همچنین با صحبتی که با کارشناسان شناخته شده آموزش کودکان داشته ام، به این نتیجه رسیده ام که فعلا متد ما صرفا کشف استعدادها و نابغه های موسیقی و معرفی آنها به جامعه موسیقی و تشویق آنها باشد.

کودکان معمولا ظریف تر از درک شکست هستند و همین اجرا مقابل جمع و استادان موسیقی و تشویق و راهنمایی برایشان کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هزار صدای کودک و نوجوان با یاد ثمین باغچه بان

برگزاری هزار صدای کودک و نوجوان با یاد ثمین باغچه بان