مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 02:582019-08-24اجتماعي

آیا پلیس موتورسیکلت های کاربراتوری را شماره گذاری می کند؟


به دنبال انتشار برخی خبرها از احتمال شماره گذاری چندین هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بر عدم شماره گذاری این موتورسیکلت ها تاکید کرد و گفت که تنها در صورت مصوبه هیات وزیران امکان شماره گذاری این موتورها وجود دارد.

- سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه آیا احتمال شماره گذاری 12 هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری از سوی پلیس وجود دارد یا خیر؟ گفت: برابر قانون موتورسیکلت های کاربراتوری شماره گذاری نمی شوند و پلیس هم طبق قانون این موتورها را شماره گذاری نمی کند.

وی با بیان اینکه یکی دو سازمان پیگیر شماره گذاری تعدادی موتورسیکلت کاربراتوری بودند، افزود: البته در گزارشی که به ما دادند تعداد این موتورسیکلت ها 12 هزار عدد نیست و کمتر است، اما در هرصورت با توجه به صراحت قانون ما گفتیم که باید بررسی شود که این موتورسیکلت ها چه زمانی تولید شده اند و آیا تولیدات برای بعد از تصویب قانون است یا قبل از آن؛ اما آنچه که مشخص است، پلیس راهور موتورسیکلت های کاربراتوری را شماره گذاری نمی کند و اگر بنا باشد این اقدام انجام شود، باید هیات وزیران مصوبه بدهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: همین مساله در مورد برخی از خودروهای وارداتی نیز وجود دارد و خودروهای بالای 2500سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پلیس موتورسیکلت های کاربراتوری را شماره گذاری می کند؟

آیا پلیس موتورسیکلت های کاربراتوری را شماره گذاری می کند؟