مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 09:482019-08-25سياسي

بررسی کاهش هزینه آزمایش های پزشکی در نشست فراکسیون مستقلان با نمکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات نشست صبح امروز این فراکسیون به سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان حضور داشت، - سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس از بررسی کاهش هزینه های آزمایشات حوزه پزشکی در نشست صبح امروز این فراکسیون با حضور سعید نمکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات نشست صبح امروز این فراکسیون به سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان حضور داشت، گفت: در این نشست درباره ضرورت ترخیص کالا های حوزه بهداشت و درمان و همچنین لزوم حوزه متناسب این کالا ها در شهرستان ها مباحثی مطرح شد.

وی افزود: اعضای این کمیسیون به وزیر بهداشت اعلام کردند که آزمایشات مختلفی در حوزه پزشکی در کشور در طول هر سال انجام می شود که هزینه های زیادی را در پی دارد و بهتر است این وزارتخانه درباره کاهش این هزینه ها اقداماتی را انجام دهد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل وجود تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، واردات دارو به کشورمان کمتر شده و به همین دلیل وزارت بهداشت باید حمایت های لازم را برای تولید دارو در داخل کشورمان انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاهش هزینه آزمایش های پزشکی در نشست فراکسیون مستقلان با نمکی

بررسی کاهش هزینه آزمایش های پزشکی در نشست فراکسیون مستقلان با نمکی