مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 10:182019-08-25سياسي

کنفرانس فیزیک ایران فردا 4 شهریورماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود


سهراب احمدی، دبیر کمیته اجرایی کنفرانس فیزیک ایران در گفتگو با دانشجو، از برگزاری کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک، - دبیر کمیته اجرایی کنفرانس فیزیک ایران از برگزاری کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک، به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه تبریز خبر داد.

سهراب احمدی، دبیر کمیته اجرایی کنفرانس فیزیک ایران در گفتگو با دانشجو، از برگزاری کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک، با حضور حدود 700 نفر از اساتید، محققان، دانشجویان و فعالان این حوزه به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه تبریز خبر داد.

احمدی مطرح کرد: این کنفرانس فیزیک ایران بزرگترین گردهمایی ملی فیزیکدانان کشور است که به صورت سالانه توسط انجمن فیزیک ایران و باهمکاری دانشگاه های مختلف کشور برگزار می شود امسال پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز میزبان کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک خواهد بود.

رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز با اشاره به تعداد مقالات رسیده در این کنفرانس تصریح کرد: در این همایش 85 مقاله به صورت سخنرانی و 363 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس فیزیک ایران فردا 4 شهریورماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود

کنفرانس فیزیک ایران فردا 4 شهریورماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود