مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:432019-08-26ورزشي

اعتراض تندگویان به مسکوت ماندن قانون تسهیل ازدواج و مسکن ارزان


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه درخواست و مطالبه ما از دولت جوانگرایی است، گفت: از وزیر جدید آموزش و پرورش که از سوی دولت به مجلس معرفی می شود انتظار داریم تا از ظرفیت تشکل های مردم نهاد برای آموزش مهارت های زندگی و اشتغال در مدارس استفاده کند.

- اعتراض"تندگویان" به مسکوت ماندن قانون تسهیل ازدواج و مسکن ارزان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه درخواست و مطالبه ما از دولت جوانگرایی است، گفت: از وزیر جدید آموزش و پرورش که از سوی دولت به مجلس معرفی می شود انتظار داریم تا از ظرفیت تشکل های مردم نهاد برای آموزش مهارت های زندگی و اشتغال در مدارس استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی تندگویان در نشست خبری امروز خود که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با اشاره به مسکوت ماندن قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت: دولت نهم و دهم به جای تشکیل صندوق اندوخته جوانان، صندوق مهر امام رضا را تشکیل داد و زیر بار اجرای قانون نرفت.

وی افزود: سپس در دعوایی که با مجلس از سوی آقای احمدی نژاد اتفاق افتاد، این قانون هرگز اجرا نشد و حتی تخریب شد.

همچنین قرار بود تا مسکن ارزان قیمت در اختیار جوانان قرار بگیرد که این طرح تبدیل به مسکن مهر شد و اعتبارات جوانان از محل اصلی خود به مسکن مهر منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تندگویان به مسکوت ماندن قانون تسهیل ازدواج و مسکن ارزان

اعتراض تندگویان به مسکوت ماندن قانون تسهیل ازدواج و مسکن ارزان