مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 13:082019-08-26سياسي

این فعالیت تجاری–خوراکی را جدی بگیرید!


رییس چهارمین گنگره قارچ شناسی ایران گفت: تولید قارچ ها یک فعالیت تجاری-خوراکی محسوب می شود که می توان در سرمایه گذاری و صادرات به خاور میانه دستاورد های خوبی رقم زد.

- اکبر خداپرست در حاشیه برگزاری چهارمین کنگره قارچ شناسی ایران در گفت وگو با ایسنا، در راستای معرفی در حوزه یافته های علمی در زمینه تبارشناسی قارچ ها و رده بندی آن و همچنین معرفی دستاوردهایی که انجام شده است، اظهار کرد: معرفی یافته های علمی در زیست شناسی، قارچ های خوراکی، سموم قارچی از جمله برنامه های ارائه شده در این کنگره است.

وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه و برخی دانشجویان با ارائه مقالات علمی در این همایش به بررسی برخی قارچ ها بیماری زا پرداختند و از آنجایی که قارچ ها یک فعالیت تجاری _خوراکی محسوب می شود می توان در سرمایه گذاری و صادرات به خاور میانه دستاورد های خوبی رقم زد.

رییس چهارمین گنگره قارچ شناسی ایران خاطرنشان کرد: قارچ ها به دلیل نوع های مختلف خود حائز اهمیت است که علاوه بر خوراکی بودن برخی قارچ ها در مواد غذایی، مراحل تولید مختلف آن نیز بررسی می شود.

خداپرست گفت: قارچ ها در مواد غذایی و خشکبارها به وفور دیده شده است و رطوبت و دما عامل اصلی برای رشد قارچ ها تلقی می شود که مازندران مکانی مناسب برای این امر بوده و بستری مناسب برای تولید قارچ ها سمی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فعالیت تجاری–خوراکی را جدی بگیرید!

این فعالیت تجاری–خوراکی را جدی بگیرید!