مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 09:032019-08-27بين الملل

پنتاگون: چین به تاکتیک های قلدرمآبانه در آبهای نزدیک ویتنام روی آورده است


پنتاگون، چین را به رو آوردن به تاکتیک های قلدرمآبانه و مداخله قهرآمیز در عملیاتهای اکتشاف نفت و گاز در آبهای مورد ادعای ارضی با کشور ویتنام متهم کرد.

- پنتاگون: چین به "تاکتیک های قلدرمآبانه" در آبهای نزدیک ویتنام روی آورده است پنتاگون، چین را به رو آوردن به "تاکتیک های قلدرمآبانه" و "مداخله قهرآمیز" در عملیاتهای اکتشاف نفت و گاز در آبهای مورد ادعای ارضی با کشور ویتنام متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا بر مبنای اطلاعات مربوط به رهگیری مسیر کشتی ها مشخص شد که روز شنبه یک کشتی تحقیقاتی چینی فعالیت هایش را به یک منطقه نزدیکتر به خط ساحلی ویتنام کشانده است و این اتفاق بعد از آن افتاد که آمریکا و استرالیا به اظهار نگرانی در مورد اقدامات چین در این آبهای مورد مناقشه پرداختند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد: اخیرا چین مداخله قهرآمیز خود در عملیاتهای نفتی و گازی پرسابقه ویتنام در دریای چین جنوبی را از سر گرفته است.

پنتاگون عنوان کرد، این اقدامات چین مغایر با وعده وی فنگه، وزیر دفاع این کشور در یک سخنرانی در اوایل سال جاری میلادی در سنگاپور مبنی برای پایبندی چین به مسیر توسعه صلح آمیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: چین به تاکتیک های قلدرمآبانه در آبهای نزدیک ویتنام روی آورده است

پنتاگون: چین به تاکتیک های قلدرمآبانه در آبهای نزدیک ویتنام روی آورده است