مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 13:082019-08-27بين الملل

اسراییل تهدید های نصرالله را جدی گرفته و در حال آماده سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی در یادداشتی به قلم عاموص هرئل تحلیلگر نظامی خود به بررسی واکنش سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان پرداخته و نوشت اسراییل تهدید های نصرالله درباره نقض حریم .

- یک روزنامه صهیونیستی با بیان اینکه تهدید های دبیرکل حزب الله لبنان مقامات سیاسی تل آویو را ترسانده است، نوشت که دستگاه امنیتی و نظامی این رژیم برای واکنش تلافی جویانه مقاومت آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی در یادداشتی به قلم عاموص هرئل تحلیلگر نظامی خود به بررسی واکنش سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان پرداخته و نوشت اسراییل تهدید های نصرالله درباره نقض حریم هوایی لبنان را جدی گرفته و برای انتقام آن ها آماده می شود.

در ابتدای این یادداشت با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبسوط دستگاه های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به مقامات ارشد سیاسی درباره تهدید های دو روز پیش نصرالله علیه اسراییل، آمده است: مقامات نظامی به دولت گفتند که حزب الله در حال برنامه ریزی برای واکنش نشان دادن به دو حمله علیه سوریه و لبنان است که از سوی اسراییل انجام شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل تهدید های نصرالله را جدی گرفته و در حال آماده سازی است

اسراییل تهدید های نصرالله را جدی گرفته و در حال آماده سازی است