مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 18:082019-08-27سياسي

گام بعدی قوه قضاییه محاکمه مدیران ناکارآمد باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا پناهیان مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جمع فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه های کشور در مشهد رواج فرهنگ استضعاف را یکی از نقایص مهم جامعه برشمرد و با اشاره به آیه شریفه .

- مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: اگر قوه قضاییه مدیرانی را که با تصمیم نگرفتن یا بد تصمیم گرفتن کشور را می خوابانند مواخذه کند، دیگر دعوای سیاسی نخواهیم داشت و بی عرضه ها روی کار نمی آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا پناهیان مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جمع فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه های کشور در مشهد رواج فرهنگ استضعاف را یکی از نقایص مهم جامعه برشمرد و با اشاره به آیه شریفه و نرید ان نمنّ علی الذین استضعفوا فی الارض.

، گفت: در این آیه شریفه خداوند تاکید می کند که می خواهیم مستضعفین را رؤسا و وارثان ثروت و قدرت قرار دهیم؛ این استضعاف لزوما استضعاف دینی یا سیاسی نیست، بلکه هر انسانی را که از هر لحاظ ضعیف نگه داشته شده و استعدادهای انسانی اش شکوفا نشده باشد، شامل می شود.

وی افزود: طبق این تعریف نه تنها کارمندان کشورهای در حال توسعه بلکه کارمندان مرفه نظام های سرمایه داری هم مستضعف ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بعدی قوه قضاییه محاکمه مدیران ناکارآمد باشد

گام بعدی قوه قضاییه محاکمه مدیران ناکارآمد باشد