مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 11:132019-08-29بين الملل

ارتش لبنان: سه پهپاد اسراییلی حریم هوایی ما را نقض کردند


فرماندهی ارتش لبنان گزارشی را از نقض حریم هوایی این کشور توسط سه فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی و مقابله ارتش با آنها ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، فرماندهی ارتش لبنان گزارش داد، یک فروند پهپاد جاسوسی اسراییل از اراضی فلسطین اشغالی برخواسته و با نقض حریم هوایی لبنان در ساعت 19:35 بر فراز یکی از پایگاه های ارتش در منطقه العدیسه پرواز کرد.

در مقابل ارتش به سوی آن آتش گشود و این پهپاد را مجبور به بازگشت کرد.

فرماندهی ارتش لبنان افزود، پهپاد جاسوسی دوم نیز حریم هوایی لبنان را نقض کرده و دقایقی را بر فراز منطقه کفرکل پرواز کرد، سپس به اراضی اشغالی بازگشت.

پهپاد سوم نیز بر فراز همین منطقه پرواز کرده که در ادامه نیروهای ارتش دوباره به سوی آن آتش گشودند و این پهپاد نیز به مبدأ حرکت خود بازگشت.

از سوی دیگر، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صیهونیستی توییت جدیدی را درباره حمله هوایی اخیر (بامداد یکشنبه) این رژیم به جنوب لبنان منتشر کرد.

ادرعی در این توییت خطاب به میشل عون، رییس جمهوری لبنان نوشت، جناب عالی رییس جمهور هستی، فکر می کنم ترجیح نمی دهی دوره شما از میان تمامی دوره های ریاست جمهوری شبیه به دوره امیل لحود باشد، اما اگر چنین تصمیمی گرفتی خطرات سال 2006 را بررسی کن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش لبنان: سه پهپاد اسراییلی حریم هوایی ما را نقض کردند

ارتش لبنان: سه پهپاد اسراییلی حریم هوایی ما را نقض کردند