مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 13:432019-08-29ورزشي

بهبود سلامت روانی کودکان مناطق سیل زده در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی


جشنواره تابستانه ورزش، بازی و نشاط برای کودکان سه تا هفت ساله مناطق سیل زده خوزستان، لرستان و گلستان با هدف توسعه فعالیت بدنی و سلامت و نشاط روانی کودکان این مناطق برگزار می شود.

- بهبود سلامت روانی کودکان مناطق سیل زده در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی جشنواره تابستانه ورزش، بازی و نشاط برای کودکان سه تا هفت ساله مناطق سیل زده خوزستان، لرستان و گلستان با هدف توسعه فعالیت بدنی و سلامت و نشاط روانی کودکان این مناطق برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی جشنواره ای تحت عنوان جشنواره تابستانه بازی، ورزش و نشاط با هدف توسعه فعالیت بدنی، نشاط و سلامت روانی کودکان مناطق سیل زده برگزار می شود که فاز اول آن به صورت پایلوت در استان خوزستان و پس از آن در استان های لرستان و گلستان نیز برگزار خواهد شد که در صورت موفقیت این طرح شاهد تکرار مجدد آن در استان های مذکور خواهیم بود.

امین غلامی-عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بازی در انواع ایستگاه های بازی و ورزش کودکان، انواع بازی های مفرح و پر تحرک، بازی های والد و کودک همراه با موزیک های کودکانه و برنامه های مفرح دیگر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این جشنواره است، گفت: فاز اول این طرح در دزفول خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود سلامت روانی کودکان مناطق سیل زده در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی

بهبود سلامت روانی کودکان مناطق سیل زده در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی