مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 13:182019-09-01اقتصادي

قیمت و نحوه توزیع دفاتر مشق دولتی اعلام شد + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجموع دفاتر دانش آموزی تولید شده با تامین ارز 4200 تومانی، بالغ بر 15 میلیون جلد می باشد که بیش از 2 میلیون و 203 هزار جلد آن به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به تعداد 5 جلد به ازای .

- با مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت دفاتر دانش آموزی دولتی و نحوه توزیع آن اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجموع دفاتر دانش آموزی تولید شده با تامین ارز 4200 تومانی، بالغ بر 15 میلیون جلد می باشد که بیش از 2 میلیون و 203 هزار جلد آن به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به تعداد 5 جلد به ازای هر دانش آموز اختصاص یافته است.

50 درصد مابقی دفاتر دانش آموزی به 10 استان محروم کشور و بر حسب درصد تعداد دانش آموزان هر استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.

50 درصد باقیمانده نیز بین سایر استان ها و با توجه به درصد دانش آموزان هر استان تخصیص داده شده است.

تولید 30 تا 40 میلیون دفتر مشق دولتی برای اقشار هدفدر مورد توزیع نوشت افزار بر اساس آمار اعلامی انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور، تعداد 440 هزار قراص (هر قراص 144 عدد) مداد مشکی و رنگی، 200 هزار قراص مداد پلیمری و 20 میلیون خودکار آماده توزیع در استان هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت و نحوه توزیع دفاتر مشق دولتی اعلام شد + جزییات

قیمت و نحوه توزیع دفاتر مشق دولتی اعلام شد + جزییات