مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 16:282019-09-02فرهنگي

برنامه های هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت محرم


معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تشریح ویژه برنامه های ماه محرم این سازمان از برگزاری نمایش های آیینی مذهبی، نمایشگاه های تجسمی و رونمایی از قطعه عاشورایی «نوای نی نوا» خبر داد.

- معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تشریح ویژه برنامه های ماه محرم این سازمان از برگزاری نمایش های آیینی مذهبی، نمایشگاه های تجسمی و رونمایی از قطعه عاشورایی نوای نی نوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا زند وکیلی افزود: نخستین سوگواره اقوام عاشورایی ویژه برنامه ای برای معرفی آیین های اقوام ایرانی در پاسداشت حماسه عاشوراست و شامل آیین هایی از جمله شروه خوانی، چاووشی خوانی، نخل گردانی و نقالی و پرده خوانی به زبان ترکی و عربی است که به دبیری فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

رونمایی از سه نمایش در پردیس تئاتر تهران زندوکیلی از اجرای چهار نمایش در ماه محرم خبر داد و گفت: نمایش تا رقیه به کارگردانی مهراب رستمی و نمایش پای دیوار کودکی به کارگردانی فهیمه میرزا حسینی با محوریت کودکان عاشورا همزمان با آغاز محرم و نمایش شین به کارگردانی حسن همتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

نمایش بازی تعزیه نمایشی عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان است که به همت مدیریت امور نمایشی در سه فرهنگسرا اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت محرم

برنامه های هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت محرم