مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 ساعت 09:232019-09-04سياسي

تشکیل ستاد ساماندهی فرهنگی برای حل مشکل حاشیه نشینان مشهد


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی با بیان این که برای حل مشکل حاشیه نشینان شهر مشهد ستاد ساماندهی فرهنگی تشکیل شده است، گفت: حدود 10 درصد از خانوارهای ساکن استان خراسان رضوی تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) قرار دارند.

- مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی با بیان این که برای حل مشکل حاشیه نشینان شهر مشهد ستاد ساماندهی فرهنگی تشکیل شده است، گفت: حدود 10 درصد از خانوارهای ساکن استان خراسان رضوی تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله آسوده با بیان این که مردم رکن اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری هستند، گفت: یکی از عناصری که در جامعه می تواند نقش مشارکت را فعال کند، رسانه ها هستند؛ به طوری که آنها پیش برنده مشارکت در عرصه اجتماعی بوده و فرمانده افزایش مداخله مردم در عرصه های اجتماعی هستند.

رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی، شفافیت و امیددهی مبتنی بر واقعیت ها نسبت به آینده مردم را آگاه کنند، لذا کمیته امداد هم به عنوان یک نهاد حمایتی بیش از دستگاه های دیگر نیازمند به حضور رسانه ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی با بیان این که این استان حدود شش میلیون و 400 هزار نفر جمعیت و حدود دو میلیون خانوار جمعیت دارد، اظهار کرد: 10 درصد از خانوارهای حاضر در این استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد ساماندهی فرهنگی برای حل مشکل حاشیه نشینان مشهد

تشکیل ستاد ساماندهی فرهنگی برای حل مشکل حاشیه نشینان مشهد