مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 11:382019-09-07سياسي

قرائت گزارش پرونده هفت سنگان بعد از عاشورا


رییس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه گزارش این کمیسیون در خصوص 102 پرونده تخلف از جمله هفت سنگان بعد از عاشورا و تاسوعای حسینی در مجلس قرائت می شود، - گفت: اصطلاح متداولی به عنوان زمین خواری در میان عامه وجود دارد اما در قانون به این عنوان چیزی نداریم و عناوینی چون تخریب منابع ملی، تجاوز به اراضی ملی و تصرف آن، تصرفات عدوانی، تغییر کاربری، عدم رعایت قوانین به املاک و اراضی، تجاوز به حریم رودخانه ها و امثال آن وجود دارد.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس و رییس کمیسیون اصل 90 در مجلس، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، در خصوص آخرین وضعیت پرونده زمین خواری هفت سنگان قزوین اظهار کرد: گزارش مربوطه که در کمیسیون اصل نود آماده و صادر شده بود به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

وی افزود: به احتمال زیاد این گزارش در اولین فرصت یعنی بعد از عاشورا و تاسوعای حسینی در مجلس قرائت می شود و در آن به بررسی 102 پرونده در حوزه های تصرفات غیرمجاز در اراضی دولتی و منابع ملی، تخریب و زمین خواری پرداخته شده که پرونده هفت سنگان هم یکی از این موارد به شمار می رود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمیسیون اصل 90 مجلس تمامی اقدامات قانونی خود را در خصوص پرونده زمین های اراضی هفت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت گزارش پرونده هفت سنگان بعد از عاشورا

قرائت گزارش پرونده هفت سنگان بعد از عاشورا