مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-07سياسي

اگر عاشورا نبود، میراث انبیاو ائمه نابود شده بود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر عاشورا نبود، میراث همه انبیا، پیامبر اسلام (ص) و ائمه (ع) نابود شده بود، گفت: - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر عاشورا نبود، میراث همه انبیا، پیامبر اسلام (ص) و ائمه (ع) نابود شده بود، گفت: امام حسین(ع) با قیام خود میراث گذشتگان را احیا کرد و از مرگ نجات داد و استمرار این میراث را تضمین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی در مراسم عزاداری محرم در هیات فاطمه الزهرای تهران که در کانون توحید برگزار شد، با طرح این سوال که رمز این ماندگاری چیست، گفت: عوامل مختلفی باعث شده عاشورا از 1380 سال قبل باقی بماند.

یکی از دلایل عمق فاجعه و جنایت جنگی از لحاظ تراژیک است که در آنجا نسبت به همه اعم از زنان، کودکان و مردان وجود داشته و از آب هم مضایقه شده است.

اما وقتی تاریخ را مطالعه می کنیم می بینیم جنایات جنگی فجیع تر از عاشورا هم اتفاق افتاده، است که نمونه آن جنگ جهانی اول، نسل کشی ارامنه، نسل کشی یونانیان و نسل کشی های کردهای علوی و جنگ جهانی دوم است.

این نماینده مجلس یادآور شد: روی هدف قیام اباعبدالله الحسین هم خیلی تاکید شده، در اینکه هدف ها بلند و بزرگ بوده و نگاه اصلاح طلبانه ای که امام به جامعه داشته و رفتاری که در برخورد با دشمن و مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر عاشورا نبود، میراث انبیاو ائمه نابود شده بود

اگر عاشورا نبود، میراث انبیاو ائمه نابود شده بود