مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:582019-09-15سياسي

علت اصلی بازماندگی از تحصیل در گلستان چیست؟


بیشترین علت بازماندگی از تحصیل که جامعه هدف ما مطرح می کردند، مشکلات مالی است که با اقدامات حمایتی انجام گرفته سعی شده این موضوع به حداقل برسد.

- مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: بیشترین علت بازماندگی از تحصیل که جامعه هدف ما مطرح می کردند، مشکلات مالی است که با اقدامات حمایتی انجام گرفته سعی شده این موضوع به حداقل برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر اسکندری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خدمات کمیته امداد به جامعه هدف آن، مسائل فرهنگی است که ارائه خدمات تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان یکی از مهم ترین سرفصل های کاری در این بخش است.

وی بیان کرد: در یکی دو سال اخیر هم افزایی خوبی بین کمیته امداد و آموزش وپرورش برای به حداقل رساندن تعداد کودکان بازمانده از تحصیل شکل گرفته است.

اسکندری بابیان اینکه 140 هزار نفر در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: با همکاری آموزش وپرورش، افراد تحت پوششی که در رنج تحصیل هستند و در مدارس ثبت نام نکردند را شناسایی می کنیم.

مددکارهایی را در نظر گرفتیم که موظف اند به وضعیت تحصیلی جامعه هدفی که برای آن ها مشخص شده رسیدگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: مددکاران زمینه را برای ادامه تحصیل دانش آموز فراهم می کنند و یا آن ها را به سمت آموزش های فنی و حرفه ای هدایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی بازماندگی از تحصیل در گلستان چیست؟

علت اصلی بازماندگی از تحصیل در گلستان چیست؟