موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 12:532019-09-16اجتماعي

وجود 450 مدرسه فرسوده و خطرساز در البرز


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز با بیان اینکه البرز هفت هزار کلاس درس کم دارد گفت: در حال حاضر هزار و 500 مدرسه در البرز فعال است که حدود هزار مورد از آنها استانداردهای حداقلی دارد و مابقی باید مقاوم سازی و بهسازی و یا تخریب شوند.

- عکس خبر آرشیوی است مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز با بیان اینکه البرز هفت هزار کلاس درس کم دارد گفت: در حال حاضر هزار و 500 مدرسه در البرز فعال است که حدود هزار مورد از آنها استانداردهای حداقلی دارد و مابقی باید مقاوم سازی و بهسازی و یا تخریب شوند.

محمد دلاوریان درگفت وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: با توجه به مهاجرپذیری و نرخ بالای رشد جمعیت دانش آموزی در البرز، سالانه باید 400 کلاس درس در استان ساخته شود تا نیاز فضای آموزشی استان مرتفع شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 450 مدرسه فرسوده، قدیمی و خطرساز در استان وجود دارد که برخی از آنها نیاز به تخریب و ساخت مجدد و برخی دیگر نیز باید بازسازی و مقاوم سازی شوند تا ایمنی دانش آموزانی که در آنها تحصیل می کنند به خطر نیفتد.

وی با اشاره به وضعیت مدارس غیرانتقاعی استان افزود: این مدارس در حقیقت کمکی مدارس دولتی استان به شمار می آیند ولی واقعیت این است بسیاری از این مدارس هم از استانداردهای تعیین شده برای فضاهای آموزشی برخوردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 450 مدرسه فرسوده و خطرساز در البرز

وجود 450 مدرسه فرسوده و خطرساز در البرز