مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 14:382019-09-17اجتماعي

آشنایی با جاذبه های گردشگری باکو و هند


جاذبه های گردشگری باکو و هند در سال های اخیر از جمله پربازدیدترین اماکن دیدنی بوده و بسیاری از توریست ها و مسافران بازدید از جاذبه های این مناطق را در اولویت خود قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سفر باتو، در ادامه می توانید برخی از جاذبه های هند و باکو که توسط سایت سفر باتو آماده شده است را بخوانید.

قصر شیروان شاه قصر شیروان شاه از جمله دیدنی های باکو در تور باکو لحظه آخری هست این قصر با داشتن قدمت طولانی نیز از زیباترین و دیدنی ترین بناهای شهر باکو بوده و به قرن 15 تعلق دارد.

قصر شیروان شاه در شهر قدیم واقع شده است و می توان گفت یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین دیدنی ها و جاذبه های گردشگری باکو هست که در لیست میراث جهانی یونسکو نام خود را به ثبت رسانده است.

قصر شیروان شاه مجموعه ای قصر اصلی، حمام های قدیمی، سردابه دفن مردگان و یک آرامگاه هست که شما با حضور در این مکان فرصت بازدید از تمامی این آثار تاریخی و قدیمی را خواهید داشت.

گردشگران می توانند با ثبت نام در تورهای مسافرتی باکو از این آثار زیبای برجا مانده در شهر قدیمی دیدن کنند ساعات بازدید از 10 صبح تا 6 بعدازظهر هست شهر زیبای باکو با داشتن قدمتی دیرین یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی در جهان هست که تنها با قدم زدن در خیابان های این شهر می توانید حال و هوای تمدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با جاذبه های گردشگری باکو و هند

آشنایی با جاذبه های گردشگری باکو و هند