موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:432019-09-18اجتماعي

هزینه مدرسه رفتن چقدر تمام می شود؟


بازشدن مدارس و جنب و جوشی که بین چند میلیون دانش آموز در سراسر کشور ایجاد می کند، با شلوغی بازار و انجام خریدهایی برای مدرسه رفتن همراه است و البته هزینه هایی را نیز به خانواده ها تحمیل می کند.

- گزارش میدانی ایسنا از خرید لوازم ضروری دانش آموزان در کرمانشاه؛ هزینه مدرسه رفتن چقدر تمام می شود؟ بازشدن مدارس و جنب و جوشی که بین چند میلیون دانش آموز در سراسر کشور ایجاد می کند، با شلوغی بازار و انجام خریدهایی برای مدرسه رفتن همراه است و البته هزینه هایی را نیز به خانواده ها تحمیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدرسه رفتن نیازمند خرید روپوش، کیف و کفش، لوازم تحریر، خرید کتاب درسی، شهریه ثبت نام و سایر هزینه های جانبی است که در ساده ترین شرایط سر از حدود یک میلیون تومان درمی آورد.

اگر بخواهیم مدرسه رفتن های لاکچری برخی دانش آموزان را که فقط میلیونها تومان هزینه ثبت نام در مدارس غیردولتی می دهند، کیف و کفش میلیونی می خرند و کیف هایشان پر از دفترهای فانتزی و لوازم تحریر برند و گران قیمت است را کنار بگذاریم، هزینه متوسط آماده کردن دانش آموزان برای رفتن به مدرسه برای خانواده ها بین حداقل یک تا چند میلیون تومان است.

ابتدایی ترین نیاز برای مدرسه رفتن ثبت نام در مدرسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مدرسه رفتن چقدر تمام می شود؟

هزینه مدرسه رفتن چقدر تمام می شود؟