مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 13:182019-09-18سياسي

حسین سرمشق احسان/ هیئات رزمندگان و میثاق با شهدا به پویش ملی مشق احسان پیوستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ پویش ملی مشق احسان در دومین سال خود با مشارکت نیرو های مردمی و جهادی در مصلی امام خمینی (ره) مجموعه چها سرا، - پویش ملی مشق احسان از هیئات و تکایای حسینی دعوت می کند تا در این ایام، به تهیه نوشت افزار لازم برای دانش آموزان محصل در مناطق محروم و بی سرپرست کمک کرده و به این پویش بپیوندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ پویش ملی مشق احسان در دومین سال خود با مشارکت نیرو های مردمی و جهادی در مصلی امام خمینی (ره) مجموعه چها سرا، مشغول برگزار است.

این پویش در تلاش است تا با کمک مردم 500 هزار بسته لوازم التحریر را در 14 قلم به مناطق محروم سراسر کشور بصورت عادلانه ارسال کند، از مجموع 500هزار بسته، 250 هزار بسته لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی فرمان تهیه شده است که ارزش ریالی هر یک از این بسته ها 200 هزار تومان است.

در ادامه، این پویش از هیئات و تکایای حسینی دعوت می کند تا در ایام عزاداری ماه محرم، جهت تهیه نوشت افزار لازم برای دانش آموزان محصل در مناطق محروم و بی سرپرست و کمک در تهیه 72 بسته نوشت افزار به نیت شهدای کربلا به این پویش مردمی بپیوندند.

لازم به ذکر است تا کنون هیئات رزمندگان و میثاق با شهدا به این پویش پیوسته و در کنار برگزاری مراسمات عزاداری برای امام حسین(ع) و علاوه کمک به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین سرمشق احسان/ هیئات رزمندگان و میثاق با شهدا به پویش ملی مشق احسان پیوستند

حسین سرمشق احسان/ هیئات رزمندگان و میثاق با شهدا به پویش ملی مشق احسان پیوستند