مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-18سياسي

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت روز جهانی صلح 1398


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع جهانی صلح اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی صلح 2019 صلح را یک واژه ارزشی دانست که ریشه در فطرت انسان ها داشته و قاعدتا همه جهان به آن گرایش دارند و برای تحقق آن تلاش می کنند و نوعی هم افزایی عمومی نسبت به تحقق .

- مجمع جهانی صلح اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی صلح 2019 صلح را یک واژه ارزشی دانست که ریشه در فطرت انسان ها داشته و قاعدتا همه جهان به آن گرایش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع جهانی صلح اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی صلح 2019 صلح را یک واژه ارزشی دانست که ریشه در فطرت انسان ها داشته و قاعدتا همه جهان به آن گرایش دارند و برای تحقق آن تلاش می کنند و نوعی هم افزایی عمومی نسبت به تحقق این آرمان مشترک بشریت وجود دارد.

بنابراین، ایجاد جهانی مبتنی بر صلح، دوستی و عدالت، آرزوی همه انسانها، ملت ها، فرهنگ ها و ادیان است.

با این وجود پرداختن به صلح و جستجوی راه های دستیابی به آن، یکی از اصلی ترین چالش های بشر به ویژه در جهان معاصر به شمار می رود؛ چرا که سایه ی جنگ اغلب بر حیات بشر احساس شده و بلکه بیش از پیش وجود دارد و احساس می شود.

به طور کلی تحولات و وقایع اخیر در روابط منطقه ای و بین المللی حاکی از آن است که در سده حاضر صلح و عدالت بیشتر از هر چیز دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت روز جهانی صلح 1398

بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت روز جهانی صلح 1398