مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 09:182019-09-20فرهنگي

کودکان عشق و صلح را کشیده اند


نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح» روز شنبه (30 شهریور ماه) همزمان با روز جهانی صلح در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

- نمایشگاه نقاشی برای عشق و صلح روز شنبه (30 شهریور ماه) همزمان با روز جهانی صلح در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نمایشگاه نقاشی برای عشق و صلح حاصل تلاش جمعی از کودکان ایرانی است که به همت گروه کودک و فرهنگ و با حمایت معنوی کمیته هنرهای تجسمی ایکوم ایران در این مجموعه برگزار می شود.

این مجموعه آثار در یک پروژه فرهنگی هنری دو ساله خلق شده و طی آن کودکان دبستانی به همراه والدین خود با شرکت در کارگاه های مرتبط با نمایشگاه های موزه لوور در تهران و باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس برگزار شده در موزه ملی ایران و همچنین گشت های فرهنگی من در باغ ها و خانه های ایرانی برگزار شده در مجموعه نیاوران و دیگر موزه ها، ضمن قرار گرفتن در روندی صلح آمیز با فرهنگ های مختلف و تبادلات آنها آشنا شده و برداشت خود را به تصویر کشیده اند.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه یک روزه می توانند روز شنبه (30 شهریور ماه) از ساعت 9 تا 18 به تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان عشق و صلح را کشیده اند

کودکان عشق و صلح را کشیده اند