مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 09:582019-09-20فرهنگي

انتقاد از بی توجهی به مالکیت فیلم ها و سرقت های سریع


در حال حاضر مالکیت فیلم ها خیلی مخدوش شده و این موضوع باعث اتفاقات جبران ناپذیری از جمله رعایت نشدن کپی رایت فیلم ها در اینترنت و شبکه های ماهواره ای، - سیروس تسلیمی معتقد است: در حال حاضر مالکیت فیلم ها خیلی مخدوش شده و این موضوع باعث اتفاقات جبران ناپذیری از جمله رعایت نشدن کپی رایت فیلم ها در اینترنت و شبکه های ماهواره ای، ساخت فیلم های ارزان و پیش پاافتاده و افت فروش سینما شده است.

این تهیه کننده سینما در گفت وگویی با ایسنا، به وضعیت مالکیت فیلم ها و انتشار برخی از آن ها در سایت ها و شبکه های خارجی بدون خرید کپی رایت اشاره کرد و گفت: این روزها فضای جدیدی برای تماشای فیلم به وجود آمده که در گرو منافع اقتصادی عده ای است.

این منافع موجب شده آن عده به هر نحوی این فضاها را از دست ندهند که بخواهیم به یک فضای سالم برای پخش فیلم ها در بازار برسیم.

در حال حاضر مالکیت فیلم ها خیلی مخدوش شده است و اگر در گذشته تنها پنج درصد در مالکیت فیلمی سهیم بودیم وزرات ارشاد و تلویزیون از این حق حفاظت و حراست می کردند، اما این روزها وقتی فیلم از پرده سینما وارد بازار می شود، جهانی شده و هرکس به خودش حق می دهد این فیلم را قلع و قمع کند.

تسلیمی افزود: این مسئله خدشه دار شدن مالکیت به فیلم های فرهنگی تر که در طولانی مدت فروش می کنند، بیشتر آسیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی توجهی به مالکیت فیلم ها و سرقت های سریع

انتقاد از بی توجهی به مالکیت فیلم ها و سرقت های سریع