مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 12:582019-09-21اجتماعي

عابران پیاده؛ 70 درصد تلفات تصادفات درون شهری کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 درصد تلفات تصادفات رانندگی درون شهری استان مربوط به عابران پیاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ اسماعیل خوشوقت صبح روز شنبه، 30 شهریورماه 98در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره قرار داشتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: در چند حوزه دوره های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس برگزار شده و 32 تیم خودرویی، پنج تیم موتور سوار و 100 نفر پیاده از سوی پلیس برای ایمن سازی مسیر مدارس به مدت 15 روز در حالت آماده باش هستند.

وی با تاکید بر اینکه خطای انسانی، عامل 90 درصد تصادفات رانندگی در استان است، اظهارکرد: در طول 6 ماه گذشته با کاهش 15 درصدی تلفات رانندگی در معابر شهری رو به رو بوده ایم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 70درصد تلفات رانندگی درون شهری استان مربوط به عابران پیاده است و در چهارراه ها اتفاق می افتد.

خوشوقت با اشاره به وجود 73 نقطه حادثه خیز درون شهری در استان، عنوان کرد: تاکنون 17 نقطه حادثه خیز رفع شده و 13 نقطه در حال رفع است.

وی با اشاره به انجام تست اعتیاد برای رانندگان متخلف از ابتدای سالجاری تاکنون، ادامه داد: در این مدت از مجموع 215 نفر تست اعتیاد انجام شده 28 نفر مثبت و از مجموع 268 تست الکل حدود 11 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابران پیاده؛ 70 درصد تلفات تصادفات درون شهری کهگیلویه و بویراحمد

عابران پیاده؛ 70 درصد تلفات تصادفات درون شهری کهگیلویه و بویراحمد