مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-21سياسي

نامه مجمع جهانی صلح اسلامی خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی صلح


مجمع جهانی صلح اسلامی در نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی صلح 2019 ضمن گرامیداشت این روز، از آنتونیوگوترش درخواست کرد به اجرای رسالت سازمان ملل در اقصی نقاط جهان توجه بیشتری داشته و تمامی امکانات و ظرفیت های قانونی خود را برای .

- مجمع جهانی صلح اسلامی در نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی صلح 2019 ضمن گرامیداشت این روز، از آنتونیوگوترش درخواست کرد به اجرای رسالت سازمان ملل در اقصی نقاط جهان توجه بیشتری داشته و تمامی امکانات و ظرفیت های قانونی خود را برای برقراری صلحی عادلانه و پایدار در جهان به کار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه مجمع جهانی صلح اسلامی به شرح زیر است؛ جناب آقای دبیرکل! امروز برخی از قدرت های بزرگ با اقدامات تهدیدآمیز خود مانند خروج از پیمان ها و معاهدات جهانی از جمله پیمان تغییرات آب و هوایی پاریس که مغایر با شعار روز جهانی صلح 2019 (اقدام اقلیم محور برای صلح) می باشد و .

ضمن بی توجهی به ساختارهای جهانی، نوعی هرج و مرج در نظام بین المللی را موجب شده اند.

امروز قدرت های بزرگ با همان منش سلطه جویانه و استعمارگری قدیم و البته در لباس و شکل جدید، دخالت های متعددی را در امور داخلی برخی کشورها انجام می دهند که از آن جمله می توانیم به حمایت از گروه های تروریستی در اقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مجمع جهانی صلح اسلامی خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی صلح

نامه مجمع جهانی صلح اسلامی خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی صلح