مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 17:282019-09-21بين الملل

قرائت بیانیه انجمن دفاع از قربانیان ترور در مقابل کاخ صلح هلند


فرزند یکی از شهدای فاجعه هفتم تیر به نمایندگی از خانواده شهدا و جانبازان ترور ایران، بیانیه قربانیان ترور پیام آوران صلح را همزمان با 21 سپتامبر، - فرزند یکی از شهدای فاجعه هفتم تیر به نمایندگی از خانواده شهدا و جانبازان ترور ایران، بیانیه "قربانیان ترور پیام آوران صلح" را همزمان با 21 سپتامبر، روز جهانی صلح، در مقابل کاخ صلح هلند قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، هیئتی که از سوی این انجمن به منظور رایزنی در خصوص حقوق بشر قربانیان ترور در کشور هلند به سر می برد، در 30 شهریور، به مناسبت روز جهانی صلح بیانیه ای را تحت عنوان قربانیان ترور پیام آوران صلح در مقابل کاخ صلح هلند قرائت کرد.

در بخشی از این بیانیه می خوانیم: اندیشه صلح از گذشته دور همواره ذهن اندیشمندان و سیاستمداران را به خود مشغول نموده است و دغدغه دستیابی به آن منجر به تشکیل ساختار جهانی به نام سازمان ملل متحد در دوران معاصر گردید تا با تمسک به این نهاد بین المللی مشکلات و مخاصمات از طریق گفتگو و مبتنی بر قوانین بین المللی حل و فصل شود.

در بخش دیگری از بیانیه با اشاره به دغدغه صلح جهانی آمده است: امروزه با گذشت چندین قرن از آن اندیشه و فراز و نشیب های آرمان صلح؛ بشریت همچنان آن دغدغه روزگار نخستین را با سرگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت بیانیه انجمن دفاع از قربانیان ترور در مقابل کاخ صلح هلند

قرائت بیانیه انجمن دفاع از قربانیان ترور در مقابل کاخ صلح هلند