مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 12:082019-09-22سياسي

قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است


 فرمانده سپاه استان البرزبا اشاره به توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی و نقش رزمندگان اسلام در دفاع از جبهه های مقاومت، - خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس و نبرد با دشمنان انقلاب سبب شد، مردم نظم نظام سلطه را برهم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه البرز، ، سردار یوسف مولایی، صبح یکشنبه،31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم فرصتی است تا هشت سال دفاع مقدس را مرور کنیم زیرا رابطه منطقی و معناداری بین محرم و دفاع مقدس وجود دارد.

وی با بیان این مطلب که رزمندگان اسلام از محرم و یاران امام حسین(ع) تاسی گرفته اند، ادامه داد: محرم نقطه اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

مولایی با اشاره به اینکه رزمندگان ما به تاسی از ابوالفضل عباس(ع) پا به میدان گذاشتند، افزود: یکی از الگوهای اصلی در هشت سال دفاع مقدس، ابوالفضل عباس(ع) است.

وی با اشاره به اینکه امروزحسین(ع) و واقعه عاشورا پشتیبان سیاست های کشور است، گفت: سید حسن نصراله در سخنرانی روز عاشورا امام خامنه ای را فرزند امام حسین (ع) خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است

قدرت دفاعی و نظامی ایران مرهون دفاع مقدس است