مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 17:182019-09-23سياسي

« MBA» و«DBA» ازلحاظ علمی بی اعتبار هستند


هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم ، تحقیقات و فناوری خراسان رضوی در خصوص معتبر نبودن مدارک MBA و DBA ازلحاظ علمی و آکادمی اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم ، تحقیقات و فناوری خراسان رضوی آمده است: دورهای MBA و DBA صرفاً جهت دانش افزایی هستند و به هیچ وجه ارزش دانشگاهی و مقطع تحصیلی نداشته و جهت استخدام و ادامه تحصیل فاقد اعتبار هستند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است: به اطلاع تمامی شهروندان عزیز و کارکنان محترم دستگاه های اجرایی، مؤسسات و شرکت های دولتی و غیردولتی می رساند، پیرو شکایات متعدد برخی شهروندان و با عنایت به رسالت این هیأت برای اطلاع رسانی و تکریم ارباب رجوع، پیرو اطلاع رسانی های قبلی مجدداً اعلام می دارد؛ برخی مؤسسات، مراکز آموزش عالی و افراد حقیقی و حقوقی مبادرت به برگزاری دوره هایی با عناوین M.

B.

A و D.

B.

A نموده و با انجام تبلیغات اغواکننده گواهینامه های پایان این دوره ها را هم سطح مدارک و مقاطع دانشگاهی القاء و یا در اقدامی غیرقانونی در پایان این دوره ها مدرک دانشگاهی صادر می کنند.

لذا با توجه به اطلاعیه ها و ابلاغیه های متعدد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تأکید می شود این دوره ها در صورت داشتن مجوز برگزاری، صرفاً جهت دانش افزایی است و به هیچ وجه ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« MBA» و«DBA» ازلحاظ علمی بی اعتبار هستند

« MBA» و«DBA» ازلحاظ علمی بی اعتبار هستند