مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1398 ساعت 11:532019-09-25سياسي

فولادگر: راه اقتصاد دولتی به بن بست رسیده است


رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مجلس، بی ثباتی قیمت ها، تغییر دستور العمل ها و دیوان سالاری اداری را از مهمترین موانع تولید دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا فولادگر در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز آثار راهبرد مقاومت در مقابل راهبرد مذاکره و تصمیم در بخش سیاست خارجی و داخلی و اقتصاد کشور آشکار شده است.

چه کسی می تواند منکر این موضوع باشد که اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در منطقه و امنیت و ثبات کشور در طول 40 سال بعد از انقلاب بی نظیر بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن تاکید به ایفای نقش ایران در معادلات منطقه گفت: جمهوری اسلامی صداقت خویش را در مقابله با تروریسم به اثبات رساند و جبهه مقاومت نیز بر عدالت و رهبری معظم انقلاب تاکید دارد.

امروز طرح جمهوری اسلامی مبنی بر تامین امنیت منطقه توسط خود کشورهای منطقه، دخالت های نظام سلطه گر آمریکا و همدستی همپیمانان آن را به چالش کشیده و کار به جایی رسیده که برخی از کشورهای منطقه حاضر به اصلاح روش خویش در روابط خود با نظام جمهوری اسلامی شده است.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال رونق تولید اگر چه اقدامات مثبتی در حوزه اجرایی شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادگر: راه اقتصاد دولتی به بن بست رسیده است

فولادگر: راه اقتصاد دولتی به بن بست رسیده است