مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 12:132019-09-28اجتماعي

موتورسیکلت بزرگترین مشکل گردشگری یزد!


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از تردد موتورسواران به عنوان بزرگترین مشکل گردشگری یزد یاد کرد و گفت: این معضل منجر به ایجاد ترس و احساس ناامنی در بین گردشگران و در نهایت دوچندان شدن ذهنیت منفی آنها نسبت به این شهر جهانی می شود.

- سید مصطفی فاطمی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: متاسفانه تردد موتورسواران به ویژه در بافت تاریخی بزرگترین مشکلی است که باعث ترافیک، سر و صدای زیاد و احساس ناامنی در بین گردشگران می شود و با وجود ارائه طرح هایی مانند صدور کارت تردد برای آنها تاکنون این مشکل برطرف نشده است.

وی با بیان این که ترس و احساس ناامنی در بین گردشگران منجر به دوچندان شدن ذهنیت منفی آن ها نسبت به این شهر جهانی و حتی کشور می شود، گفت: گردشگران خارجی قبل از سفر به ایران با ذهنیت هایی منفی از کشورمان روبرو می شوند که همواره ترس سفر به ایران در آن ها وجود دارد و زمانی که با سر و صدایی زیاد و تردد راکبان موتورسوار روبرو می شوند، بر ذهنیت آن ها اضافه می شود.

این مسئول افزود: برخی از رفتارهای موتورسواران مانند بوق زدن و گاز دادن پشت سر افراد شاید در فرهنگ ما تعریف شده باشد اما چنین رفتارهایی منجر به برانگیختن ترس و احساس ناامنی در بین گردشگران می شود و این در حالی است که این احساس در کوچه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلت بزرگترین مشکل گردشگری یزد!

موتورسیکلت بزرگترین مشکل گردشگری یزد!