مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 08:532019-09-29دانش

نسل جدید به دنبال بیشینه کردن شادی در زندگی است


اگر فرهنگ تغییر کند، ساختار اجتماعی هم تغییر می کند به همین دلایل است که دانشجویان نسل های قبل با دانشجویان نسل های جدید متفاوت هستند.

- یک جامعه شناس گفت: اگر فرهنگ تغییر کند، ساختار اجتماعی هم تغییر می کند به همین دلایل است که دانشجویان نسل های قبل با دانشجویان نسل های جدید متفاوت هستند.

 این نسل جدید یک هدف دارد که آن هم بیشینه کردن شادی خودش در زندگی است.

دکتر حامد بخشی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص تفاوت ها و تغییرات دانشجو و دانشگاه از گذشته تا کنون، اظهار کرد: یکی از مواردی که در کشورهای دیگر بررسی می شود، حوزه ارزش ها، نگرش ها و رفتارهای جوانان به عنوان جمعیتی که تا حد زیادی تعیین کننده فضای اجتماعی جامعه و موقعیت های کلیدی در کشور هستند، است .

این موضوع آن چنان اهمیت دارد که در ایالات متحده آمارهایی مبنی بر ارزش های جوانان و دانشجویان گرفته شده و در کتاب های جامعه شناسی هم مطرح شده است.

وی ادامه داد: یکی از موارد جدی ای که برای دانشجویان دهه 50 و 60 اهمیت داشته و در رده نخست اولویت آنها بوده، داشتن یک چارچوب معناگرایانه از هستی است که برای این افراد، داشتن ثروت، اولویت چهارم و پنجم بوده، اما امروزه برای دانشجویان نسل جدید بالعکس است، به طوری که ثروت در رده اول و چارچوب معناگرایانه در رده پنجم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید به دنبال بیشینه کردن شادی در زندگی است

نسل جدید به دنبال بیشینه کردن شادی در زندگی است