مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 06:082019-10-02فرهنگي

پیامی به مناسبت زادروز اکبر رادی


به مناسبت فرارسیدن هشتادمین زادروز استاد اکبر رادی (روز دهم مهرماه 1398) هیات مدیره بنیاد این هنرمند بیانیه ای را منتشر کرد.

- به مناسبت فرارسیدن هشتادمین زادروز استاد اکبر رادی (روز دهم مهرماه 1398) هیات مدیره بنیاد این هنرمند بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی،متن پیامی که این هیئت مدیره به مناسبت هشتادمین زادروز استاد اکبر رادی نوشته و منتشرکرده است، به شرح زیر است: در روز دهم مهرماه، سال­روز زایش اکبر رادی را گرامی می­ داریم؛ مردی که بی ­هیچ اغراقی، ایبسنِ ادبیات نمایشیِ ایران بود.

رادیِ راد، در طول عمر نه چندان طولانی خود، بی ­جنجال و حاشیه، در اتاق کوچکی از خانه ­اش که تصویر چخوف بر دیوار آن بود، باغ شب نمای ما را آفرید.

سپس آهسته با گل سرخ نشست، از پشت شیشه ها به روزنه­ ی آبی خیره شد و آهنگ­ های شکلاتی را شنید.

هاملت با سالاد فصل را در ذهن جوّال و نقّاد خود پروراند، از پلکان درام ایران با تأنی و افتخار بالا رفت، و تا هنگام مرگ در پاییز هم، قلم توانا و بی ­مثالش را بر زمین نگذاشت.

بزرگا مردا که او بود! تولدش مبارک! هیات مدیره بنیاد اکبر رادی متشکل از حمیده بانو عتقا،بهزاد صدیقی، هادی مرزبان، فریندخت زاهدی، بهروز محمود بختیاری و روح الله جعفری متن پیام را منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی به مناسبت زادروز اکبر رادی

پیامی به مناسبت زادروز اکبر رادی