مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 07:352019-10-02سياسي

دعای مادر، رمز حیات جانباز یزدی پس از 7 مرتبه مجروحیت


محمود عادل که بیش از 14 مرتبه به جبهه اعزام و 7 مرتبه مجروح شد، علی رغم شلیک تیر خلاص از سوی عراقی ها، باز هم به اراده خداوند زنده می ماند تا روایتگر عشق مدافعان وطن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، با اعلام آغاز جنگ و تجاوز دشمن به خاک ایران، مدافعان وطن از نقاط مختلف کشور به سمت مرزها جهت پاسداری از وجب به وجب خاک ایران و انقلاب نوپای آن، سرازیر شدند، شهرستان ابرکوه نیز در دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کرد و شهدا، رزمندگان و جانبازان بسیاری از این خطه کویری، برای حمایت از ارزش ها، پیشگام شدند.

محمود، فرزند میرزا محمد عادل یکی از همین پرچم داران دفاع از وطن است که در این راه مقدس تا یک قدمی شهادت رفت؛ اما اراده خداوند بر این قرار گرفته بود که از معرکه جنگ بازگردد و دفاع مقدس را با تمام واقعیت هایش، برای نسلی که با جبهه فاصله زمانی دارند، روایتگری کند.

  او که امروز جانباز 50 درصدی 59 ساله است و تحصیلاتش کارشناسی تربیت بدنی است، اولین بار در سال 60 و در سن 21 سالگی عازم جبهه می شود که در قالب گروه های نامنظم در منطقه سوسنگرد، مشغول خدمت می شود.

محمود با 14 مرتبه اعزام به جبهه بیشترین سابقه حضور در جبهه را از میان بسیجیان به نام خود ثبت کرده و هفت مرتبه نیز مجروح شده است که مجروحیت اصلی وی مربوط به عملیات رمضان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای مادر، رمز حیات جانباز یزدی پس از 7 مرتبه مجروحیت

دعای مادر، رمز حیات جانباز یزدی پس از 7 مرتبه مجروحیت