مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 09:382019-10-03ورزشي

اتمام پروژه های نیمه کاره، بسترساز رشد جهشی ورزش زنجان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اتمام پروژه های نیمه کاره ورزشی، بسترساز رشد جهشی زنجان در ورزش و میزبانی های ورزشی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی خلیلی در حاشیه بازدید مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور از پروژه های نیمه تمام ورزشی استان زنجان، اظهار کرد: تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان، بسترساز رشد جهشی زنجان در ورزش و میزبانی های ورزشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایجاد اماکن ورزشی در شهرستان ها رشد و توسعه ورزشی در سطح استان را در بر خواهد داشت و استعدادهای ناشناخته را بروز و ظهور می دهد، تصریح کرد: در صورت تخصیص کامل پروژه به استخر هیدج و صایین قلعه، تا پایان امسال در این اماکن ورزشی شاهد حضور ورزشکاران خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه رسیدگی به اماکن ورزشی شهرستان ها موجب تحقق هدف ارزشمند تمرکززدایی از مراکز استان ها و حتی پایتخت خواهد شد، افزود: ابهر از جمله بزرگ ترین شهرستان های استان و رو به رشد است و با تکمیل پروژه استادیوم 3000 نفری، گامی بزرگ در همین راستا برداشته خواهد شد و می تواند نقطه عطفی در جهت توسعه ورزش استان باشد؛ چرا که ابهر با در اختیار داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه کاره، بسترساز رشد جهشی ورزش زنجان

اتمام پروژه های نیمه کاره، بسترساز رشد جهشی ورزش زنجان