مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 08:012019-10-06فرهنگي

«مرد نقره ای» به ترکیه رسید + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، با کلید خوردن رسمی مراحل تولید فیلم سینمایی مرد نقره ای به کارگردانی محمدحسین لطیفی و فیلمبرداری بخش هایی از آن در کشورمان، - فیلمبرداری بخش هایی از فیلم سینمایی مرد نقره ای در کشور ترکیه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، با کلید خوردن رسمی مراحل تولید فیلم سینمایی مرد نقره ای به کارگردانی محمدحسین لطیفی و فیلمبرداری بخش هایی از آن در کشورمان، حالا ضبط بخش های دیگری از این اثر سینمایی در کشور ترکیه و با حضور بازیگران ایرانی و ترک آغاز شده است.

مرد نقره ای که پیش از این با عنوان سبز، سفید، قرمز وارد مراحل پیش تولید شده بود و اخیرا تغییر نام داده، تازه ترین اثر سینمایی محمدحسین لطیفی است که به تهیه کنندگی پرویز امیری و با موضوع پرچم ایران، هویت ایرانی و افتخارآفرینی نوجوانان و جوانان کشورمان در دست تولید قرار دارد.

مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، ایرج نوذری، نادر سلیمانی و بهنوش بختیاری از جمله هنرمندان حاضر در این فیلم سینمایی هستند همچنین، شیدا ترزی اوغلو، ادیپ توت آل، مصطفی یاباش، آلینا آل و زینب کالع و عارف گونگور بازیگران ترکیه ای این پروژه سینمایی هستند که به ایفای نقش در فیلم جدید لطیفی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرد نقره ای» به ترکیه رسید + عکس

«مرد نقره ای» به ترکیه رسید + عکس