مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 10:162019-10-06اجتماعي

مرکز درمان اعتیاد اصفهان آماده ارائه خدمات به تمام معتادان شهر


مدیرکل بهزیستی اصفهان در مورد ارائه خدمات مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد بهزیستی گفت: این مرکز تنها برای افراد تحت پوشش بهزیستی تعریف نشده و تمام معتادانی که تمایل به ترک اعتیاد دارند، - می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

مرضیه فرشادی در گفت وگو با ایسنا، برنامه های اولیه این مرکز را، سم زدایی پرهیز مدار به مدت 15 روز، برنامه اجتماع درمان مدار به مدت 3 ماه و نیم اعلام کرد.

وی ادامه داد: برنامه های مرکز تا هشت ماه پس از اقامت در قالب دو ماه اول هفته ای سه روز در مرکز، دو ماه دوم هفته ای دو روز در مرکز، دو ماه سوم هفته ای یک بار در مرکز و دو ماه آخر هر 15 روز یک بار ادامه خواهد داشت که در کل به مدت یک سال فرد تحت نظارت خواهد بود.

به گفته فرشادی تفاوت این مرکز با مراکز مشابه در الگوی جامع از پذیرش تا ترخیص و پیگیری، آموزش همه جانبه فرد و خانواده، اشتغال و حرفه آموزی، پیگیری درازمدت و تدوین طرح درمان متناسب با نیاز فرد و خانواده اش است.

مدیرکل بهزیستی اصفهان شرایط ورود افراد به این طرح را، تمایل فرد، شکست فرد در درمان های قبلی و نداشتن بیماری روانی شدید و تحت تعقیب نبودن فرد برشمرد.

وی تاکید کرد: خدمات این مرکز تنها برای افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند، تعریف نشده و تمام معتادانی که تمایل به ترک دارند، می توانند از خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان اعتیاد اصفهان آماده ارائه خدمات به تمام معتادان شهر

مرکز درمان اعتیاد اصفهان آماده ارائه خدمات به تمام معتادان شهر