مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 14:012019-10-06پزشكي

باید سه دهک پایین جامعه بیمه رایگان داشته باشند


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: سه دهک پایین جامعه باید بیمه رایگان داشته باشند و سایر دهک ها براساس وسع حق بیمه پرداخت کنند و دنبال این هستیم در صورت شناسایی فقیر واقعی با پوشش بیمه، - درمان رایگان نیز دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد جعفری عصر امروز 14 مهرماه در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه هفته اول آبان ماه به عنوان هفته بیمه سلامت نامگذاری شده، اظهار کرد: یک میلیون و 850 هزار نفر از جمعیت استان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بیش از 60 درصد جمعیت را شامل می شود.

وی با اشاره به بیمه رایگان روستاییان افزود: بیش از 85 درصد درمان در روستاها توسط تیم سلامت انجام و 15 درصد به متخصص ارجاع داده می شود.

جعفری با بیان اینکه نخستین گام طرح تحول سلامت در دولت یازدهم این بود که روستاییان، عشایر و جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر بیمه سلامت رایگان شدند که جمعیت شهری که بیمه نداشتند نیز به این طرح اضافه شد که این افراد حق بیمه پرداخت نمی کنند بیان کرد: پرداخت براساس توان و دریافت براساس نیاز شعار بین المللی است که در دستور کار ما نیز قرار دارد و در برنامه ششم توسعه باید بیمه اجباری مبتنی بر وُسع اجرایی شود که از ابتدای آبان ماه امسال کار را آغاز می کنیم و کسی نباید بدون بیمه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سه دهک پایین جامعه بیمه رایگان داشته باشند

باید سه دهک پایین جامعه بیمه رایگان داشته باشند