مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 09:452019-10-07سياسي

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن تذکرات کتبی که در پایان جلسه علنی امروز توسط محمد علی وکیلی قرائت شد، به شرح زیر است: سید مهدی مقدسی و 85 نفر از نمایندگان به رییس جمهور: تسریع در تعیین سهامدار با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت های آذرآب و هپکو برای بازگشت به رونق گذشته و برخورد با تخلفات صورت گرفته.

ناهید تاج الدین و 26 نفر از نمایندگان به رییس جمهور: الزام دستگاه های اجرایی به اجرای ماده 51 قانون جامع ایثارگران و بند 2 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص پرداخت فوق العاده ایثارگری به فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران.

حسن نوروزی و احمد سالک یه رییس جمهور: چرا به پرستاران آسایشگاه شهید مطهری اصفهان در حال اشتغال و خدمت به جانبازان بر اساس قرارداد حقوق نمی دهید؟ حسن نوروزی به وزیر کار: علت عدم استقرار اداره کار و رفاه و تعاون در شهر جدید پرند.

حاجی دلیگان به وزیر صنعت: چرا شرکت ذوب آهن اصفهان از اعاده به کار جانبازان بازنشسته برابر بند چ ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه امتناع می کند، به رییس جمهور: دستور دهید سازمان تامین اجتماعی پرونده لیست صورت مزد حقوق بیمه شدگان شرکت پالایش نفت اصفهان را به مراکز استان اصفهان به شعبه تامین اجتماعی شاهین شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور